fbpx

Често задавани въпроси

Използване на бутон Поръчка без формалности

Бутон “Поръчка без формалности”  дава възможност  да заявите желанието си за закупуване на даден продукт само и единствено с въвеждането на своя телефонен номер. Ние ще имаме информация само за модела който искате да поръчате, но не и за подробности като размер, доставка и др. детайли. В рамките на работния ден ще се свържем с Вас за уточняване на детайлите по поръчката.

Функцията се изразява в специално предвидено за целта поле където всеки клиент може да остави своя номер. При натискане на бутон “Поръчай” системата изпраща имейл към търговеца, известяващ за заявката.

Внимание! Моля, попълвайте коректно Вашият телефонен номер. При грешно въведен номер няма да можем да се свържем с Вас и да изпълним поръчката Ви.

След колко време ще получа моята поръчка?

Общото време необходимо за доставка от момента на извършване на покупката е от 24 до 48 часа.

До 24 часа, след като направите Вашата поръчка, ние я изпращаме с куриер  (с изключение на неделя и националните празници).

Доставката ще бъде извършена в рамките на 24 часа, след изпращането.

Колко ще струва моята доставка?

Цената за доставка се изчислява автоматично от системите на Спиди и се визуализира след като изберете начина на плащане в последния етап от Вашата поръчка.

Пратката, която ще получите, е с право на тест и преглед. Ще имате възможност да я отворите, да разгледате и облечете дрехата, преди да я платите.

Кой поема транспортните разходи за връщането на продукт?

Връщането на продукта след тест и преглед е за сметка на получателя. Замяната на продукт е за сметка на получателя в двете посоки.

Ще ми се обадите ли за да потвърдя покупката?

         Очаквайте обаждане на посочения от Вас телефон от наш оператор единствено при използване на опцията “Бърза поръчка”  за уточняване на детайлите по вашата поръчка  относно размер, брой, доставка и имена.

         При коректно попълнена   “Редовна поръчка” , тя ще бъде обработена и ще получите  само имейл, без допълнително обаждане по телефон .

Пазаруване

Пазаруването при нас е опростено в две стъпки без да се изисква регистрация.

След като  изберете конкретен продукт , задължително избирате размер от падащото меню “размери” което се намира горе в дясно под цената на продукта. За ваше улеснение почти всички продукти са измерени от нас, тъй като опитът ни показва, че много често има несъответствие на размерите на различните производители със стандартизираните абревиатури и ориентировъчни таблици, което води до объркване на клиентите.  Ако желаете повече от един брой от този артикул, можете да въведете броя в меню “количество”, след което натискате бутон “Купи”. В горната дясна част на екрана се визуализира “количка” с количество продукт и цена.  След кликване върху “количката” се отваря екран, на който се вижда продукта, който сте избрали да закупите, количеството и цената без доставка. Тук имате възможност да изтриете селектирания продукт с бутона “изтрий”, да се върнете обратно в магазина и да изберете нов продукт от каталога, след което  натискате бутон “поръчай”. Следва  да попълните коректно Вашите данни, за да можем да обработим Вашата поръчка. Имате възможност чрез поставяне на отметка да изберете друг адрес за доставка и дали желаете да Ви бъде издадена фактура. В полето “коментар” може да посочите конкретни изисквания за пратката. Натиснете бутон “продължи”. Тук можете да направите преглед за верността и при нужда да коригирате Вашите данни, да изберете “начин на доставка” и “начин на плащане”. След избиране на “начин на плащане” се визуализира реалната цена за доставка, изчислена от системата на избрания куриер. Според новите изисквания на GDPR задължително се поставя отметка в чек бокса за съгласяване с общите условия и политика за поверителност на сайта. След натискане на бутон “поръчай”, Вие сте направили поръчката си успешно. На посочения от Вас имейл ще получите потвърждение на Вашата поръчка с подробности за модел, цена, брой и доставка.

Как да добавя повече от един продукт в количката?

Лесно е. Просто след селектирането на първия продукт се връщате в каталога с продукти и избирате друг, който автоматично се добавя в количката.

Как да платя?

 В онлайн магазин Valcanto fashion можете да платите само чрез “наложен платеж”. Плащате в брой на куриера, който ви доставя пратката, или в офиса на куриерската фирма. Ще получите SMS за общата стойност и предстоящата доставка.

Защо след като поръчах моят размер, дрехата не ми става?

Различните производители използват различни стандартизации за оразмеряване на своите продукти. Понякога техните дрехи не отговарят на Българските стандартни размери.

За ваше улеснение почти всички продукти са измерени от нас, тъй като опитът ни показва, че много често има несъответствие на размерите на различните производители със стандартизираните абревиатури и ориентировъчни таблици, което води до объркване на клиентите. Ние се стремим да посочим в описанието на всеки продукт реалните размери, като обиколка бюст, талия, ханш, дължина и ширина в см. Остава само Вие да знаете Вашите мерки. Ако имате съмнения за размера на даден продукт винаги можете да ни се обадите и да получите пълна информация.

Разбира се, ако желаете, ние ще извършим смяна на размера, продукта или ще върнем Вашите пари.

Искам да върна продукта.

Пратката, която ще получите от нас, е с право на отваряне. Вие ще имате възможност да я отворите, да разгледате и облечете дрехата преди да я платите. Преди да отворите пратката, ще се наложи да платите стойността на транспортните разходи. Ако решите, че не желаете да задържите продукта, откажете пратката на куриера. Връщането на продукта след тест и преглед е за Ваша сметка.

Вие имате възможност да върнете/смените продукта в срок до 14 дена след получаването и заплащането му. Нашето единственно условие е да сте запазили търговският вид на продукта, т.е. не сте го повредили, ползвали, не сте изрязали вътрешните и сте запазили външните етикети и опаковка. Ако това условие е изпълнено, тогава се свържете с нас за да ни уведомите, че желаете да върнете/смените продукта.

Моля, изпратете пратката с опция тест и преглед с куриери Еконт до: гр.Димитровград, офис “Автогара пазара”, до поискване за Николай Иванов, тел. 0888 505 431, или с куриери Спиди до: гр. Димитровград, офис ул. Д. Благоев, 5, до поискване за Николай Иванов, тел. 0888 505 431. Връщането/замяната на продукти е за Ваша сметка.

Връщаме сумата, която сте платили за върнатия продукт по банков път, след като се уверим, че са изпълнени условията посочени по-горе. Моля посочете Ваша банкова сметка в имейл или СМС до нас, или просто я напишете и приложете в пратката. Сумата, която ще получите ще бъде намалена със стойността на таксата за банковия превод.

Не забравяйте да се свържете с нас на имейл: info@valcanto.bg, или на посочения телефон за да сме в течение на Вашият случай.

Как и кога ще ми върнете парите?

По банков път.

По банков път сумите се възстановяват на следващия работен ден от получаването на върнатата пратка. Ще получите СМС.

Възможна ли е поръчка през телефон или таблет?

Да, възможна е, версията на сайта е напълно функционална за мобилни устройства.

Как са защитени личните ми данни?

 Пазаруването при нас не изисква регистрация. Ако все пак се регистрирате, Ви информираме, че ние не събираме лични данни. Данните които въвеждате във формата за поръчка, се използват само за това, тя да бъде обработена коректно от нас и фирмата доставчик, която сте посочили. За да обработваме тези данни ние сме регистрирани в публичния регистър на администраторите на лични данни под № 420628.

VIII. ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
Чл. 19. (1) Доставчикът предприема мерки за защита на личните данни на Ползвателя съгласно Закона за защита на личните данни.
(2) От съображения за сигурност на личните данни на Ползвателите, Доставчикът ще изпрати данните само на e-mail адрес, който е бил посочен от Ползвателите в момента на регистрацията.
(3) Доставчикът приема и обявява на сайта си Политика за защита на личните данни.
(4) Ползвателите се съгласяват, че Доставчикът има право да обработва личните им данни, необходими за изпълнение на поръчките в електронния магазин и изпълнението на договора.

Чл. 20. (1) Във всеки момент, Доставчикът има право да изисква от Ползвателя да се легитимира и да удостовери достоверността на всяко едно от обявените по време на регистрацията обстоятелства и лични данни.
(2) В случай, че по някаква причина Ползвателят е забравил или изгубил своите име и парола, Доставчикът има право да приложи обявената Процедура за изгубени или забравени имена и пароли.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас

ПРОДУКТИ

ДАМСКО ОБЛЕКЛО МЪЖКО ОБЛЕКЛО

Страници

За нас Продукти Често задавани въпроси Контакти Общи условия Политика за поверителност Информация за бисквитки Доставка Вход за клиенти

Контакти

Информация

При спор, който не може да бъде решен съвместно с избрания онлайн магазин, можете да използвате сайта ОРС.
Всички продукти в страницата подлежат на актуализация. Информацията в страницата може да бъде променяна по всяко време, като не е задължително промените да бъдат анонсирани в страницата.

Shopping Cart